Problemer?
Har du problemer med varer du har kjøpt hos oss, finner du veiledning på denne siden.
Gjør du ikke det, eller har andre spørsmål angående leverte varer, ta kontakt på e-post: post@e-led.no

Retur/Support:
Har du varer som er defekte og innenfor garantitiden, finner du all den infoen du trenger på denne siden.
Vi vil behandle din forespørsel så fort som mulig og senest innen 48 timer.
NB! Fysisk skade dekkes ikke av garantien.

Angrefrist:
Angrefristen er gyldig inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke firmakjøp/næringskjøp. Ved bruk av angrefrist vil pengene for varens verdi betales ut på konto som må oppgis ved returregistrering. Skjema finner du her
NB: hvis kjøpet er gjort med Paypal, så vil du få kostnaden for returfrakt dekket av Paypal. Ved en av de andre betalingsmetodene dekkes kostnaden for returfrakt av kunden selv.

Feillevering:
Hvis varen man mottar avviker fra pakkseddel/faktura, sender man en mail med ordrenummer og hva som er feil til post@e-led.no. Dette vil da ordnes så raskt som mulig.

Postskade:
Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon om hva du skal gjøre under.
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres: Posten
Kontakt deretter vårt kundersenter på mail: post@e-led.no. Vår kundeservice vil da behandle din sak og få ordnet ny vare kostnadsfritt tilsendt deg.
Følgende informasjon må være med:

    • Bilder av skaden.
    • Ordrenummer.
    • Postens referansenummer.

La gods og emballasje være intakt inntil saken er avklart.

Lovverket henviser til at du gjør ting «innen rimelig tid» og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

Returadresse:

Ved retur av varer vennligst sted til:

E-led.no
Maisen Pedersensvei 16
1363 Høvik

 

Refusjon av betaling:

Ved returnering av vare ved bruk av angrefristen vil betalingen bli refundert. Hvis betalingen ble gjort med kredittkort vil refunderingen tar fra 5-10 arbeidsdager avhenging av hvilken bankforbindelse kunden har (dette er standard antall dager grunnet bankforbindelser). Refunderingen vil da enten skje ved at samme beløp som betalingen var, kommer inn på konto, eller så faller betalingen som ble gjort fra kredittkortet bort (betalingen nulles ut).